
Shop List
We hear what you need. We plan, design & develop visionary concept websites.
ASERTIVNÍ JEDNÁNÍ S KLIENTEM (NEJEN) VE VEŘEJNÉ SPRÁVĚ – ONLINE ŠKOLENÍ
Lektor: MÁCHOVÁ Věra Mgr.



PODROBNÝ PROGRAM ŠKOLENÍ:
Datum konání:
📅 27. listopadu 2025
Časový harmonogram:
⏰ 9.00 – 14.00 – odborný program
Lektorka:
🎤 Mgr. Věra MÁCHOVÁ
Zkušená lektorka, konzultantka, psycholožka.
Akreditace:
Toto školení je nabízeno v rámci tzv. průběžného vzdělávání úředníků ÚSC.
Naše vzdělávací agentura je akreditována Ministerstvem vnitra ČR – číslo akreditace AK/I-7/2017.
Informace k online školení:
Školení proběhne přes Google Meet (přes odkaz v prohlížeči, bez nutnosti instalace). S lektorkou můžete v průběhu školení komunikovat buď písemně prostřednictvím chatu nebo můžete dotazy pokládat ústně nebo zaslat předem na náš email (info@intellego.cz). Minimálně 24 hodin před konáním obdržíte na Váš email přístupové údaje a podkladové materiály. Po celou dobu konání můžete kontaktovat naši technickou podporu (tel: 704 056 626). Vzdělávejte se moderně 🙂
Komu je školení určeno:
✅ Školení je určeno úředníkům a administrativním pracovníkům.
Zaměření školení:
Školení je zaměřeno na rozvoj komunikačních dovedností úředníků a administrativních pracovníků v každodenní praxi. Účastníci si osvojí asertivní přístup při obtížných rozhovorech, naučí se rozpoznat a zvládat manipulativní jednání, efektivně poskytovat i přijímat zpětnou vazbu a vědomě řídit svou profesní komunikaci.
Praktické tipy a nástroje pomohou upevnit profesní autoritu, získat respekt a s empatií zvládat náročné situace s klienty.
Cílem školení je:
-
Upevnit profesní autoritu pomocí vědomé a záměrné komunikace.
-
Aplikovat asertivní techniky v konkrétních pracovních situacích – odmítání neoprávněných požadavků, sdělování nepříjemných zpráv a zvládání konfliktů s respektem k sobě i druhým.
-
Zvládat manipulativní a agresivní chování ze strany klientů i kolegů – rozpoznat základní techniky manipulace a zvolit vhodnou obrannou reakci.
-
Používat odstupňované strategie řešení konfliktů – pochopit princip pěti strategií, pěti úrovní asertivity a umět zvolit správný postup podle míry tlaku.
Program online školení:
- Autorita v profesní roli – být manažerem své profesní komunikace
- Vědomá komunikace, práce se zpětnou vazbou a identifikace rozvojových potřeb
- Co je to asertivita, asertivní techniky, asertivní práva a kontramanipulace
- Asertivní odmítnutí neoprávněného požadavku
- Odstupňovaná asertivita – metoda 5 strategií
- (ne) Asertivní reakce na citové vydírání a neoprávněnou kritiku
- Empatické sdělení negativní zprávy – úvod do empatické asertivity
- Vytknutí chyby a požádání o nápravu
- Zvládání agresivního (rozzlobeného, arogantního, nátlakového) klienta
- Manipulace v mezilidské komunikaci – zprostředkování základního vhledu do problematiky a do technik kontramanipulace
- Náčrt postupu hledání asertivního řešení konkrétní situace z praxe účastníků
- Diskuze, zodpovězení dotazů účastníků
Další informace:
Účastníci školení obdrží podkladový materiál a osvědčení o absolvování školení.