Shop List
We hear what you need. We plan, design & develop visionary concept websites.
VEDENÍ POKLADNY AKTUÁLNĚ – ONLINE ŠKOLENÍ
Lektor: NOVOTNÁ Květoslava
PODROBNÝ PROGRAM ŠKOLENÍ:
Datum konání:
22. října 2024
Časový harmonogram:
9.00 – 13.30 – odborný program
Lektor:
Květoslava NOVOTNÁ
Zkušená lektorka, daňový poradce, majitelka firmy NOVEKO 96 spol. s r.o. v Brně.
Informace k online školení:
Školení proběhne přes Google Meet (přes odkaz v prohlížeči, bez nutnosti instalace). S lektorkou můžete v průběhu školení komunikovat buď písemně prostřednictvím chatu nebo můžete dotazy pokládat ústně nebo zaslat předem na náš email (info@intellego.cz). Minimálně 24 hodin před konáním obdržíte na Váš email přístupové údaje a podkladové materiály. Po celou dobu konání můžete kontaktovat naši technickou podporu (tel: 704 056 626). Vzdělávejte se moderně 🙂
Zaměření školení:
Školení je zaměřeno na nezbytné náležitosti vystavování pokladních dokladů, způsoby jakými vést pokladní knihu a na všechny povinnostmi pokladních pracovníků z hlediska legislativních předpisů. Výklad bude doplněn o příklady z praxe a zkušenosti lektorky.
Komu je školení určeno:
Školení je vhodné pro pokladní, pracovníky přijímající tržby v hotovosti, vedoucí pracovníky, účetní (pro všechny typy organizací, plátce DPH i neplátce a ostatní).
Program online školení:
1. Směrnice pro činnost pokladny – podle typu organizace
- organizační struktura účetní jednotky
- druhy pokladních dokladů
- oběh účetních dokladů
- podpisové vzory
2. Způsob vystavování pokladních dokladů a nezbytné náležitosti
- podle zákona o účetnictví
- podle zákona o DPH – zjednodušení daňové doklady, pojetí daňových dokladů – věrohodnost, neporušenost a čitelnost, změny na základě „Daňového balíčku“ podle data schválení ke dni konání semináře a aktuální judikáty k problémovým okruhům
- pro potřeby účetní jednotky
- obchodní listiny podle občanského zákoníku a zákona o obchodních korporacích.
3. Jak vést pokladní knihu
- ruční vedení pokladního deníku, vedení na PC
- obraty, zůstatky, protokolární předávání
4. Valutová pokladna
- směny korun na valuty
- zálohy na zahraniční pracovní cesty
- vyúčtování zahraničních pracovních cest
5. Účtování pokladních dokladů – příjmových, výdajových, cestovních příkazů, ceniny 6. Inventarizace, limity hotovosti, bezpečnostní předpisy6. Dohoda o hmotné odpovědnosti a další návaznosti na zákoník práce
7. Vazba pokladny na účetnictví, mzdovou agendu, kumulace funkcí.
8. Pokladna v daňové evidenci
9. Zákon o omezení plateb v hotovosti, sankce
10. Náležitosti dokladů podle dalších předpisů: zákona o ochraně spotřebitele, živnostenského zákona
11. Úprava činnosti v pokladně ve vztahu k ochraně osobních údajů (GDPR)
12. Diskuze, zodpovězení dotazů účastníků
Další informace:
Účastníci školení obdrží podkladový materiál.