
Shop List
We hear what you need. We plan, design & develop visionary concept websites.
JEDNIČKA V NÁKUPU – NÁKUPČÍ A JEHO VYJEDNÁVACÍ DOVEDNOSTI
Lektor: RAŠKA Tomáš Ing.

PODROBNÝ PROGRAM ŠKOLENÍ:
Datum konání:
14. dubna 2025
Časový harmonogram:
8.15 – 9.00 – prezence účastníků
9.00 – cca 14.00 – odborný program
Lektor:
Ing. Tomáš RAŠKA
Dlouholetý lektor měkkých dovedností, vyjednávání a kurzů pro nákupčí.
Zaměření školení:
Školení probíhá interaktivní formou na principu „školy hrou“. Účastníci budou mít možnost seznámit se s konkrétními příklady z praxe i s případovými studiemi a na základě jejich analýzy formulovat závěry přímo využitelné v praxi. Vyzkoušejí si jednotlivé dovednosti v modelových situacích s následnou videoanalýzou.
Cílem školení je seznámit se se základními principy práce nákupčího, poznat zákonitosti obchodního vyjednávání s dodavateli s cílem dosáhnout maximálního prospěchu ze vzájemné spolupráce.
Program školení:
- definice pojmu „vyjednávání“
- základní přístupy k vyjednávání,
- poziční a principiální vyjednávání – rozdíl mezi nimi, kritéria pro volbu adekvátního stylu vyjednávání
- důvody, proč z vyjednávání získáváme méně, než můžeme
- výhra – výhra koncept vyjednávání
- vyjednávací strategie
- zájmy a postoje ve vyjednávání – význam, použití pro dosažení cílů
- důsledky (v dobrém i zlém) volby vyjednávacího stylu
- členění dodavatelů z hlediska jejich významu, vliv velikosti dodavatele na volbu vyjednávacho stylu
- příprava na vyjednávání aneb co vše je třeba udělat před usednutím k jednacímu stolu
- fáze vyjednávání – porozumění logické struktuře ještě před vyjednáváním samotným
- příprava na vyjednávání
- stanovení cílů pro vyjednávání
- optimální cíle
- alternativní cíle
- BATNA (postup při nedohodě)
- samotné vyjednávání, jeho struktura
- uzavření vyjednávání
- analýza vyjednávání
- příprava argumentace
- příprava reakcí na očekávatelné námitky druhé strany
- komunikace s partnerem (dodavatelem) před samotným vyjednáváním
- vyjasnění agendy
- místo
- čas
- účastníci jednání
- témata jednání
- očekávaný časový průběh
- oboustranná příprava – sdílení čísel a faktů, které budou předmětem jednání (odstranění nutnosti debatovat co je vlastně co při samotném jednání)
- vyjasnění agendy
Další informace:
Účastníci školení obdrží certifikát o absolvování kurzu. Součástí školení je občerstvení a nápoje zdarma.
Místo konání:
Oblastní unie neslyšících Olomouc, Jungmannova 25, Olomouc.