VEDENÍ POKLADNY V ROCE 2023 – ÚČETNICTVÍ, DPH, GDPR A DALŠÍ SOUVISLOSTI VE VZTAHU K POKLADNĚ

Školící místnost Zobrazit větší
  • středa 15. března 2023 v 09:00 hod.
  • březen
  • Olomouc
  • NOVOTNÁ Květoslava

Lektor:

Květoslava NOVOTNÁ

Účetní a daňová poradkyně – Brno, majitelka firmy NOVEKO, poskytující účetní, daňové a ekonomické služby, lektorské činnosti v oblasti účetnictví se věnuje od roku 1993.

Podrobný program školení:

1 850 Kč bez DPH(2 239 Kč s DPH)

Doporučte školení kolegovi!

Podrobný program školení:

Datum konání:

15. března 2023

Časový harmonogram:

9.00 – cca 13.30 – odborný program

Lektor:

Květoslava NOVOTNÁ

Účetní a daňová poradkyně – Brno, majitelka firmy NOVEKO, poskytující účetní, daňové a ekonomické služby, lektorské činnosti v oblasti účetnictví se věnuje od roku 1993.

Komu je školení určeno:

Vhodné pro pokladní, pracovníky přijímající tržby v hotovosti, vedoucí pracovníky, účetní (pro všechny typy organizací, plátce DPH i neplátce)

    Program školení:

    1. Směrnice pro činnost pokladny – podle typu organizace

      • organizační struktura účetní jednotky
      • druhy pokladních dokladů
      • oběh účetních dokladů
      • podpisové vzory

    2. Způsob vystavování pokladních dokladů a nezbytné náležitosti

      • podle zákona o účetnictví
      • podle zákona o DPH - zjednodušení daňové doklady, pojetí daňových dokladů – věrohodnost, neporušenost a čitelnost
      • pro potřeby účetní jednotky
      • obchodní listiny podle občanského zákoníku a zákona o obchodních korporacích.

    3. Typy pokladních dokladů podle zákona o EET

      • důležité náležitosti pro účetní a daňové prokazování
      • odložení povinnosti EET
      • informace podle aktuálního stavu legislativy

    4. Jak vést pokladní knihu

      • ruční vedení pokladního deníku, vedení na PC, detašované pokladny
      • obraty, zůstatky, protokolární předávání

    5. Valutová pokladna

      • směny korun na valuty
      • zálohy na zahraniční pracovní cesty
      • vyúčtování zahraničních pracovních cest

    6. Účtování pokladních dokladů – příjmových, výdajových, cestovních příkazů, ceniny
    7. Inventarizace, limity hotovosti, bezpečnostní předpisy
    8. Dohoda o hmotné odpovědnosti a další návaznosti na zákoník práce
    9. Vazba pokladny na účetnictví, mzdovou agendu, kumulace funkcí.
    10. Pokladna v daňové evidenci
    11. Zákon o omezení plateb v hotovosti, sankce
    12. Náležitosti dokladů podle dalších předpisů: zákona o ochraně spotřebitele, živnostenského zákona
    13. Úprava činnosti v pokladně ve vztahu k ochraně osobních údajů (GDPR)

      Další informace:

      Účastníci školení obdrží certifikát o absolvování kurzu a podkladový materiál. Součástí školení je občerstvení a nápoje zdarma.

      Místo konání:

      Oblastní unie neslyšících Olomouc, Jungmannova 972/25, Olomouc

      OUNOL se nachází 8 minut pěší chůze z hlavního vlakového nádraží Olomouc (směr tržnice). Dostanete se sem také pohodlně tramvají 1, 5 nebo 7 – zastávka Vejdovského.