PERSONALISTIKA OD A DO Z – KOMPLEXNÍ PŘEHLED PRO PERSONALISTY

Školící místnost Zobrazit větší
  • útery 6. prosince 2022 v 09:00 hod.
  • prosinec
  • Olomouc
  • FRANCŮ Olga

Lektor:

Olga FRANCŮ

Konzultantka a lektorka v oblasti řízení lidských zdrojů. Dlouhodobě působila jako personální ředitelka ve středně velkých a velkých společnostech.

Podrobný program školení:

3 000 Kč bez DPH(3 630 Kč s DPH)

Doporučte školení kolegovi!

Podrobný program školení:

Datum konání:

6. prosince 2022

Časový harmonogram:

8.15 –  9.00 – prezence účastníků

9.00 – 14.00 – odborný program

Lektor:

Olga FRANCŮ

Konzultantka a lektorka v oblasti řízení lidských zdrojů. Dlouhodobě působila jako personální ředitelka ve středně velkých a velkých společnostech (např. Tesco Stores ČR, a.s.). Specializuje se na oblast řízení lidských zdrojů, vzdělávání, pracovního práva, odměňování zaměstnanců, výběrová řízení a hodnocení zaměstnanců. Zkušená lektorka.

Přemýšlíte o tom, co vše je součástí vaší personalistické práce? Nejste si jisti, kde končí vaše kompetence a kde začíná kompetence středního managementu? Máte chuť dělat ještě něco "navíc" a přemýšlíte o tom, kde začít a jak? Projdeme společně všemi personálními činnostmi a podělíme se o to, co v praxi funguje.

Cíl semináře:

Společně projdeme strukturu činností personálních oddělení, porovnáme rozdílnost práce personalisty a personálního manažera v malých, středně velkých a velkých společnostech. Zastavíme se nad hlavními úkoly v oblasti řízení lidských zdrojů. Společně budeme hledat cestu k lepšímu postavení personalistiky a personálního řízení ve firemních procesech i v každodenním životě.

Komu je seminář určen:

Personalistům, personálním manažerům, majitelům a výkonným ředitelům menších firem, všem, do jejichž kompetence spadá odpovědnost za personální procesy.

Program:

Účastníci porozumí celému procesu vedení podřízených zaměstnanců. Dostanou komplexní informaci od přijetí zaměstnance, přes jeho průběžné vedení a motivování a komunikaci až po jeho propuštění.

  1. Hlavní úkoly v oblasti řízení lidských zdrojů 
  2. Osobnost personalisty a personálního manažera 
  3. Organizační struktura 
  4. Tvorba personální strategie 
  5. Popisy pracovních pozic 
  6. Personální administrace 
  7. Osobní spis zaměstnance 
  8. Odpovědnost za dodržování pracovního práva 
  9. Personální plánování 
  10. Organizace výběrových řízení 
  11. Adaptační proces 
  12. Míra fluktuace 
  13. Hodnocení zaměstnanců 
  14. Odměňování zaměstnanců, benefity 
  15. Vzdělávání a rozvoj Talent management 
  16. Práce se středním managementem 
  17. Personální marketing 
  18. Outplacement HR reporting 
  19. Nové trendy v personalistice

                                        Další informace:

                                        Účastníci školení obdrží certifikát o absolvování kurzu a podkladové materiály. Součástí školení je občerstvení a nápoje zdarma.

                                        Místo konání:

                                        Oblastní unie neslyšících Olomouc, Jungmannova 972/25, Olomouc

                                        OUNOL se nachází 8 minut pěší chůze z hlavního vlakového nádraží Olomouc (směr tržnice). Dostanete se sem také pohodlně tramvají 1, 5 nebo 7 – zastávka Vejdovského.