EMPLOYER BRANDING – JAK PŘITÁHNOUT TY NEJLEPŠÍ ZAMĚSTNANCE (dvoudenní vzdělávací program)

Školící místnost Zobrazit větší
  • středa 26. října 2022 v 09:00 hod.
  • říjen
  • Olomouc
  • DŮJKA Jáchym

Lektor:

Jáchym DŮJKA

Odborník na sociální sítě a employer branding. Pomáhá jak velkým nadnárodním koncernům, tak i lokálním firmám k tomu, aby byly lépe vidět a chtěl v nich pracovat každý.

Podrobný program školení:

4 400 Kč bez DPH(5 324 Kč s DPH)

Doporučte školení kolegovi!

Podrobný program školení:

Datum konání:

26. října 2022 (1. část programu)

7. listopadu 2022 (2. část programu)

Časový harmonogram:

8.15 –  9.00 – prezence účastníků

9.00 – 14.00 – odborný program

Lektor:

Jáchym DŮJKA

Odborník na sociální sítě a employer branding, zakladatel spoelčnost EmBrand. Pomáhá jak velkým nadnárodním koncernům, tak i lokálním firmám k tomu, aby byly lépe vidět a chtěl v nich pracovat každý. 

Komu je školení určeno:

Tento workshop je určen zejména pracovníkům HR, tedy manažerům, specialistům i dalším vedoucím pracovníkům společnosti, kteří chtějí získat kvalitní zaměstnance navzdory extrémně nízké nezaměstnanosti.

Informace o školení:

Jako účastník si odnesete ucelený a konkrétní plán jak postupovat při budování silné značky zaměstnavatele ve vaší společnosti. V první fázi získáte náhled na vaši firmu z pohledu uchazečů, současně si vyjasníte kroky, které povedou k tomu, abyste vaše vysněné uchazeče zaujali a přivedli do vaší firmy.

Program školení: 

    1. Možnosti, jak zlepšit vnitrofiremní prostředí, aby přivedlo ty správné uchazeče.
    2. Víte, kdo jsou přesně vaši uchazeči a kdy, kde a jak je můžete oslovit?
    3. Podstata komunit v náboru.
    4. Jak cílit na vhodné kandidáty právě pro vaši firmu – a jak je správně zaujmout.
    5. Nástroje a postupy k oslovení uchazečů a zjistíme, které jsou pro Vás vhodné.
    6. Jak vytvořit náborovou strategii přímo na míru vaší firmě.
    7. Vytvoření vlastního marketingového mixu pro vaši nejobtížněji obsaditelnou pozici.
    8. Případové studie – např. jak zvýšit počet zaměstnanců z 80 na více jak 110 za půl roku, nebo jak najít během šesti měsíců dvacet nových svářečů. 
    9. Co je princip budování značky – čím se liší od tradičního standardního marketingu.
    10. Zadání pro vytvoření kariérního webu.
    11. Google Analytics a Meta Business (Facebook) – nahlédnutí a lehké zorientování se v těchto prostředích.
    12. Nástroje, které vám pomohou tvořit zajímavější obsah na sociální sítě.
    13. Po celou dobu bude probíhat vaše praktická příprava firemních aktivit na míru vašim podmínkám – postup, metody, harmonogram.

    Další informace:

    Účastníci školení obdrží certifikát o absolvování kurzu a podkladový materiál. Součástí školení je občerstvení a nápoje zdarma.

    Místo konání:

    Oblastní unie neslyšících Olomouc, Jungmannova 972/25, Olomouc

    OUNOL se nachází 8 minut pěší chůze z hlavního vlakového nádraží Olomouc (směr tržnice). Dostanete se sem také pohodlně tramvají 1, 5 nebo 7 – zastávka Vejdovského.